Analytics 4 od Google. System analityczny giganta w kolejnej odsłonie

Analityka
Analytics 4 od Google. System analityczny giganta w kolejnej odsłonie
Potrzebujesz ok. 1 min. aby przeczytać ten wpis

Google Analytics to must have marketerów, od zawsze im wiernie służył, aby informować o zachowaniach użytkowników na witrynach internetowych. Czym jest jego czwarty wymiar?

Na początku warto wspomnieć, że Google Analytics 4 śledzi zachowania użytkowników nie tylko na stronach internetowych, ale również na aplikacjach mobilnych.

GA4 może stosować modele uczenia maszynowego do danych w celu obliczenia prawdopodobieństwa rezygnacji, konwersji i prognozy przychodów. Dzięki narzędziu będzie można dotrzeć do użytkowników, którzy będą mieli większą wartość lub ponownie zaangażować użytkowników, którzy mogą wkrótce zrezygnować.

Google Analytics 4 zapewnia też szczególną kontrolę nad użytkownikami, od których zbierasz dane, oraz możliwość wykorzystywania tych danych w ukierunkowanych kampaniach reklamowych, zapewniając zgodność z polityką prywatności.

Jak zapewnia Google, należy oczekiwać, że w przyszłości zostanie wprowadzonych więcej możliwości modelowania, aby wypełnić niektóre luki w danych, gdy nie będzie już można śledzić użytkowników ze względu na środki ochrony prywatności.

Zdj. główne: Justin Morgan/unsplash.com

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Rekomendowane
Jak efektywnie wykorzystać usługi parku technologicznego do rozwoju swojego startupu?
Jak efektywnie wykorzystać usługi parku technologicznego do rozwoju swojego startupu?
Odkryj, jak technologię na najwyższym poziomie można wykorzystać do przyspieszenia wzrostu Twojego startupu, korzystając z usług oferowanych przez park technologiczny.
Jak skutecznie personalizować oferty w programie lojalnościowym dla poprawy zaangażowania klientów?
Jak skutecznie personalizować oferty w programie lojalnościowym dla poprawy zaangażowania klientów?
Poznaj praktyczne metody personalizacji ofert w programie lojalnościowym, które mają na celu zwiększenie zaangażowania klientów i zwiększenie ich satysfakcji.
Jak przygotować swoją firmę do procesu certyfikacji systemów zarządzania bezpieczeństwem informacji?
Jak przygotować swoją firmę do procesu certyfikacji systemów zarządzania bezpieczeństwem informacji?
Dowiedz się, jak skutecznie przygotować swoje przedsiębiorstwo do procesu certyfikacji systemów zarządzania bezpieczeństwem informacji. Zrozum normy, wymagania i korzyści płynące z certyfikacji.
Ostatnie wpisy