Analytics 4 od Google. System analityczny giganta w kolejnej odsłonie

Analityka
Analytics 4 od Google. System analityczny giganta w kolejnej odsłonie
Potrzebujesz ok. 1 min. aby przeczytać ten wpis

Google Analytics to must have marketerów, od zawsze im wiernie służył, aby informować o zachowaniach użytkowników na witrynach internetowych. Czym jest jego czwarty wymiar?

Na początku warto wspomnieć, że Google Analytics 4 śledzi zachowania użytkowników nie tylko na stronach internetowych, ale również na aplikacjach mobilnych.

GA4 może stosować modele uczenia maszynowego do danych w celu obliczenia prawdopodobieństwa rezygnacji, konwersji i prognozy przychodów. Dzięki narzędziu będzie można dotrzeć do użytkowników, którzy będą mieli większą wartość lub ponownie zaangażować użytkowników, którzy mogą wkrótce zrezygnować.

Google Analytics 4 zapewnia też szczególną kontrolę nad użytkownikami, od których zbierasz dane, oraz możliwość wykorzystywania tych danych w ukierunkowanych kampaniach reklamowych, zapewniając zgodność z polityką prywatności.

Jak zapewnia Google, należy oczekiwać, że w przyszłości zostanie wprowadzonych więcej możliwości modelowania, aby wypełnić niektóre luki w danych, gdy nie będzie już można śledzić użytkowników ze względu na środki ochrony prywatności.

Zdj. główne: Justin Morgan/unsplash.com

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Rekomendowane
Jak inwestycje w apartamenty wpływają na rozwój lokalnej społeczności
Jak inwestycje w apartamenty wpływają na rozwój lokalnej społeczności
Poznaj wpływ inwestycji w apartamenty na rozbudowę infrastruktury i rozwój społeczności lokalnej. Dowiedz się, jak tego typu inwestycje zmieniają charakter miast.
Czy analiza danych może zrewolucjonizować Twoją strategię marketingową?
Czy analiza danych może zrewolucjonizować Twoją strategię marketingową?
Odkryj, jak wykorzystanie analizy danych może znacząco poprawić skuteczność Twoich działań marketingowych. Poznaj metody, dzięki którym lepiej zrozumiesz potrzeby klientów i zwiększysz efektywność kampanii.
Jak wybrać odpowiednie firany hotelowe?
Jak wybrać odpowiednie firany hotelowe?
Odpowiednio dobrane firany mogą nadawać wnętrzom elegancję, funkcjonalność i harmonię, co wpływa na doświadczenie gości.
Ostatnie wpisy